Bloggtävling hos Dressyrmupparna.se


Jag är med och tävlar i Dressyrmupparnas bloggtävling!

Motiveringen till varför jag ska vinna skulle kunna låta precis som alla andras. En lång text fylld av lidande och svårigheter där stackars lilla jag verkligen förtjänar lite uppmuntran och medgång i livet? Ett lite kortare stycke som beskriver hur underbara era produkter är och hur mycket jag faktiskt behöver lite nya tillslag i garderoben. En samanfattning om mina tankar inför er tjejer. Hur jag beundrar er för att ni kämpar och ådstakommer, eller att ni med all säkerhet måste vara guds gåva till mänskligheten?

En sån motivering kräver inte mycket eftertanke. Inte heller kräver den en grund bestående av äkta känslor, tankar eller åsikter. En sån motivering tar inte mer en två minuter att knåpa ihop och kan, md lite tur, generera en vinst.

Jag hoppas att ni väljer mig eftersom jag har försökt att skriva en ärlig motivering utan överdrifter eller krusiduller.

Min motivering är att det skulle göra mig glad. Inte skapa världesfred eller mätta alla hungriga barn i Afrika, men jag skulle bli lycklig för en stund och jag och min häst skulle bli riktigt, riktigt snygga på dressyrlektionerna! ♥




Kommentarer





Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:


Blogg eller hemsida?


Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Här kan jag skriva ett citat eller lägga in en footerlänk www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!