Löshoppning





Sista bilden är på Label Line när han hoppar 150 cm! Efter det här fina språnget fick han skritta av länge och sen in i boxen med massa morötter i krubban. Duktiga Laban, inga rivningar eller vägringar och hur snäll som hellst!

Innan vi började hoppa på riktigt sprang vi runt i ridhuset och över bommarna för att värma upp, och han föjlde efter mig som en liten hund. Så fort jag stannade gjorde han halt, så fort jag började jogga travade han bredvid mig! Min fina kille. Dessutom kom han springande emot mig efter att han hoppat för att tala om att han minsann vait en duktig pojke och för att få lite beröm. Hur gulligt är inte det?

Löshoppning ska absolut göras om snart igen! Jag är lite sugen på en studs-serie nästa gång men vi får se vad det blir..

Puss!

Kommentarer





Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:


Blogg eller hemsida?


Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Här kan jag skriva ett citat eller lägga in en footerlänk www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!