SIHS 2011

Eftersom jag är en sån som måste tänka ut allt i förväg har jag fixat iordning en liten lista med saker att titta efter i Annexet i Globen. Man kan ju aldrig veta vilka fynd man hittar, när man väl är där, men jag tycker om att vara förberedd och nu känner jag att jag är det. Jag vet vad jag ska leta efter och jag vet vad jag behöver, precis som det ska vara ♥

  1. En svart tävlingskavaj
  2. Fleece(transport/ull)-, skritt- och regntäcke
  3. Pannband
  4. Svart ridhjälm inriktning hopp
  5. Ridkläder
  6. Ridstrumpor/Stövelstrumpor
  7. Tävlings- och/eller Träningsschabrak (med eller utan luva)
  8. Boxskylt
  9. Nytt bett (Troligtsvis ett eggbett i rostfritt stål)
  10. Putssvampar, läderfett och sadeltvål i sprayflaska

Vissa saker viktigare än andra men alla tio punkter kommer jag hålla utkik efter ♥


Kommentarer





Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:


Blogg eller hemsida?


Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Här kan jag skriva ett citat eller lägga in en footerlänk www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!