Tomorrow

Imorgon ska jag till stallet för att jobba på ridskolan. Åker ut tidigt och slutar sedan klockan fem på eftermiddagen...

Min kompis Inas andra kompis, Carro, kommer troligtsvis ut för att fota oss under dagen och jag hade tänkt be henne ta några porträttbilder på Label med sin fina systemkamera! Jag kommer inte kunna stå modell efter att ha mockat ett tjugotal boxar (fyfan vad jag kommer se ut) och jag får inte rida på arbetstid så det var ett rätt så enkelt val!

Imorgon ska jag också se till att smörja igenom allt mitt läder och göra fint inför veckan som kommer! Känns tungt att skriva det nu, men det behövs verkligen! Så får det bli, punkt slut.

 

Älskling kommer såklart också bli ompysslad och pussad på, precis som alltid ♥


Kommentarer





Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:


Blogg eller hemsida?


Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Här kan jag skriva ett citat eller lägga in en footerlänk www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!