Femtondenovember

Idag kom jag hem, för inte så länge sedan, efter att ha varit med Laban hela eftermiddagen. Vi tränade markarbete med fokus på lydnad och lösgjordhet för att skapa dom bästa förutsättningarna inför hopplektionen imorgon!

Mest av allt är jag nöjd med min egen ridning och mina hjälper. Vanligtsvis är jag väldigt ambitiös och krävande mot mig själv när det kommer till just den punkten, men nu känns det faktiskt som jag gjort bra ifrån mig.


Anyway.. Emelie håller på fixar förfullt med designen just nu! Stay tuned! ♥

Så länge får ni ett litet smakprov; min favoritbild på oss som självklart finns med i headern!


Kommentarer





Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:


Blogg eller hemsida?


Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Här kan jag skriva ett citat eller lägga in en footerlänk www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!