Macbook in my heart

Var i helvete har jag lagt min Macbook nu då? Den kan ju inte vara borta, bara sådär. Den får inte vara borta. Var är den? Var kan jag ha lagt den någonstans?

Fast vänta lite nu...

Den låg i mitt knä.


Såhär har jag håller jag på, om och om igen. Min Macbook är nog det käraste jag har (näst efter Laban då såklart) och jag får nästan panik-känslor när jag inte kan hitta den i samma sekund som jag börjar att sakna den. Lite sjukt är det faktiskt, men jag hoppas bara att det finns några små datanördar där bakom skärmen som har samma problem?


Kommentarer





Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:


Blogg eller hemsida?


Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Här kan jag skriva ett citat eller lägga in en footerlänk www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!