Presentation - Hanna Bohlin

Mitt namn är då Hanna och jag är en tjej från Stockholm, född i februari 1997. Jag går i nian i en friskola som ligger precis utanför stan och jag trivs väldigt bra där. Eftersom jag är, och alltid har varit, en ambitiös och målinriktad person är skolan viktig för mig och jag har rätt så bra betyg. Dessutom går jag tillsammans med några utav mina närmsta vänner och dom gör allt för att ljusa upp mina annars så gråa vardagar.

Jag hade tänkt skriva den här presentationen så att ni får en möjlighet att lära känna den här bruden som sitter bakom skärmen och skriver. Det finns inte överdrivet många intressanta saker att berätta om mig själv men här kommer lite detaljer om lilla mig i alla fall!
[BILD]

Som ni nog redan förstått så älskar allt som har med hästar och ridsport att göra och jag äger en häst vid namn Label Line som ni kan läsa mer om i menyn till vänster! En stordel av min tid spenderas i stallet och
Jag är nog lite utav en shopaholic, på gott och ont. Älskar allt som har med häst och ryttarutrustning att göra och har köpt på mig en hel del genom åren.
EJ FÄRDIG

Kommentarer





Kommentera inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Email:


Blogg eller hemsida?


Skriv din kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Här kan jag skriva ett citat eller lägga in en footerlänk www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!